A Review Of لک آبله مرغان نی نی سایت

Wiki Article

راه پیشگیری واکسن است وبزرگسالانی که تا کنون آبله مرغان نگرفته‌اند و در دسته افراد پرخطر قرار دارند، در معرض خطر ابتلا به آبله مرغان شدید هستند.

کلینیک زیبایی و لیزر میها > اخبار > جوانسازی پوست > برای از بین بردن جای آبله مرغان چکار کنم؟

پزشک و یا پرستار تنها با نگاه کردن و پرسیدن چند سوال می‌توانند آبله مرغان را تشخیص دهند و نیاز به هیچگونه آزمایشی نیست. در موارد نادر ممکن است آبله مرغان با جای نیش گال و یا سایر حشرات دیگر اشتباه شود.

اسکارهای عمیق: اسکارهای عمیق تر یا حفره دار ممکن است برای یک رویکرد جراحی مناسب‌تر باشند.

لوسيون‌هاي‌ حاوي‌ فنول‌، منتول‌ و كافور (مثل‌ لوسيون‌ كالامين‌) نيز ممکن است توصيه‌ شود

التهابات پوستی آبله مرغان با پماد کالاندولا بهبود پیدا می‌کند.

افرادی که به هر علت دستگاه ایمنی ضعیف‌تری دارند، مانند کسانی که داروهای سرکوبگر ایمنی دریافت می‌کنند یا تحت شیمی‌درمانی هستند در صورت ابتلا به آبله‌مرغان در بزرگسالی، در معرض احتمال بالاتر بروز عوارض جدی هستند؛ در نتیجه در فصل بروز آبله ‌مرغان بیشتر باید مراقب خود باشند.

جوش شیرین خارش و سوزش‌ ناشی از آبله مرغان را تسکین می‌دهد. نصف قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک لیوان آب حل کنید.

میکرونیدلینگ مى تواند در رفع گودی ابله مرغان کمک کند. برای انجام میکرونیدلینگ، ابتدا پزشکان ناحیه ى اطراف اسکار را بى حس مى کنند.

پماد آسیکلوویر یک داروی ضد ویروس است که درد و خارش ناشی از بثورات پوستی را کاهش می‌دهد و به کاهش مدت زمان درد پس از بهبودی زخم‌ها کمک می‌کند.

شما عزیزان می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین لیزر جای جوش آبله مرغان و همچنین دریافت نوبت برای درمان این اسکارها از طریق تکمیل فرم زیر با مشاورین ما در کلینیک دکتر تاتو، معتبرترین مرکز پاک کردن اسکار شهرک غرب، اقدام کنید.

روغن اسطوخودوس از دیگر درمان‌های مؤثر برای کاهش سوزش و خارش ناشی از بیماری آبله مرغان است. روغن عصاره‌ی اسطوخودوس را با مقدار کمی از روغن‌های حامل مانند روغن نارگیل یا بادام رقیق کنید، روی ناحیه‌ی آسیب‌دیده‌ی پوست بمالید و بگذارید تا آبله مرغان خفیف چگونه است خشک شود. این کار را روزی ۲ بار تکرار کنید.

همه افراد بدون توجه به سن و قدرت ایمنی به آن مبتلا می شوند. در طول دوره نهفتگی نمی توان کاری انجام داد و فقط باید منتظر اولین علائم باقی ماند.

بهترین پمادها برای آبله مرغان نتیجه گیری و راهنمای مراجعه به پزشک

Report this wiki page